Tuesday, December 1, 2009

slurpee kuning

spm tinggal 2 paper je lagi.
next tuesday will be the last time i'm seeing this batch of 2008-2009
adios amigos. i'll remember all of u.
baru abis meeting pengurusan 2010. aduy, kenapa la aku commit diri aku dalam kancah pekerjaan yg banyak melibatkan meeting nie ...
smalam movie marathon. tgk 'new moon' ngan 'planet 51'. haha..ok la ceritanya. tapi aku rasa nak g tgk ninja assasin lak pasni, ngan avatar (preview mcm best)
jom la kita sumer g tgk wayang sampai muntah. haaa...
tapi smalam time nak beli tiket cem klakar la tgk ade sekumpulan anak muda yang aku rasa baru baligh. nak tgk citer vampire 'new moon' tu. Mungkin sbb itu adalah the 'in' thing for this particular time. sumer nak jadi vampire, ada fang, pale skin and stuff. termasuk la backstreet boys yg aku rasa lagunya tak ada kaitan langsung ngan vampirism. yang kelakarnya ialah sorang cewek nie (maybe awek of the grup) show off kononnya dia la paling banyak pengalaman dgn citer twilight nie sibuk berceloteh pasal edward. And it's edward cullen (seriusly, eja secara baku c-u-l-l-e-n) (bukan k-a-l-l-e-n). aku yg tengah berfikir2 nak tgk tak 'planet 51' tergelak2 ngan adik aku. dan blah tanpa melengah2kan masa lagi.
pengajarannya kawan2, kalo tak reti tu jgn la berlagak pandai tak kena tempat.and please, please jgn malas time kelas english. kalo malas sangat pun dgr lagu omputih and tgk rancangan omputih bebanyak.
okeyla, aku pun dah nak muntah dengar lagu 'kesha-tik tok' yg sangat digemari oleh 2 org adik aku nie. kalo campur dengan videonya kat V, MTV ngan hitz. aku rasa aku boleh hafal lagu nie sampai abis even aku tak ske.
btw, atuk sakit, ade kat hospital klang. last sunday, we went there. nothing much to say, as we have very little moment together when he's alive and healthy.
okla, aku kena figure out weekend my sis fatin as she insisted so (why do i hav to accomodate it? aku pun tak paham..haha) ok la aku nak pi beli slurpee. sangat suke slurpee kuning (melon and lemon). bye!
ps- 2 papers more guys. u can do it.

No comments: