Monday, October 19, 2009

Chef Ikhwan yg ensem

Kepada Chef Ikhwan yg ensem dan memakai topi chef mcm dlm citer Rattatoile, jika anda membaca blog ini, saya ingin bertanya beberapa soalan.

1. Adakah anda straight?
2. Dah ade girlfriend/dah kawen ke belum?
3. Pandai masak ape? (hopefully pastry yg sedap kat hotel maytower tu dia yg buat)
4. Kampung kat mana?

(jika soalan no 2 dijawab 'ya' maka soalan seterusnya terbatal secara automatik)

Itu je. Ini namanya attraction at first sight. Walhal aku tak bercakap pun ngan chef Ikhwan nie even masa tu naik lif sesama (sebab tu aku tau nama dia ikhwan!). Esok aku nak g Cherating Resort lak tah chef mana yang aku berkenan. Hahaha :))

3 comments:

mohad said...

terbatal secara auto..kelakar je bunyinya...

Cik Farah said...

Yela it saves us all lots of time :-P kat cherating ni xde chef yg menawan mcm chef ikhwan la. Huhu

Anonymous said...

btol btol,lawak ah.jika soalan no 2 adalah ya,terus terbatal.wakakkakaa.lawak lawak!