Wednesday, March 11, 2009

God let me be strong.

Mak sakit, sugar level dalam darah tinggi
Dia kena sugar strike last week, menggigil2 and sakit2 badan
Aku risau betul. Abah kata mak sangat tak bersemangat, dia senyap je. Kitorang balik baru dia nak makan n bercakap.
Awie pun demam gak. AKu risau betul. Program MAKNA pun merisaukan aku. Hidup aku penuh dengan kerisauan pada minggu lepas.
Kemuncak kerisauan, mak masuk hospital. Doktor kata Urinary Tract Infection. Mak telefon kata jangan risau. Tapi aku ngan abang tetap rush pegi hospital, aku mandikan mak sbb tangan dia ade drip. She kept on saying she's glad she got daughters. Abang belikan mak ubat nyamuk bcoz she kept complaining nyamuk. Before we took off, we kissed her and hugged her tight, assuring that everythings will be ok.
I love you mak. I'll take care of u no matter what.

1 comment:

Khairi Malik said...

Assalamualaikum..Miss kena bersabar la banyak-banyak. Tu semua dugaan Allah je. Dia nak tengok miss tahan ke x. Kan ade ayat dalam surah Al-Bqarah bagitahu yang Allah beri dugaan yang setanding dengan hambaNya. InsyaAllah, saya akan sentiasa doakan kebahagiaan miss dan kesihatan ibu miss.